czwartek, 14 lutego 2013

Ogłoszenia Parafialne

więc.. cześć, nie to nie jest kolejna część żadnego z moich opowiadań. Właściwie to Hide Your Eyes jest skończone, ale nie wstawiam, bo nie podobają mi się poprzednie części tego opowiadania, kiedyś je poprawie (mogę wstawić końcówkę jeśli chcecie, na zasadzie komputeropisu, niebetowanego i takiego, jakiego świat widzieć nie miał). Co do kotów... na razie zajmuję się rzeczami, które mnie bardziej kręcą. Takie jak Preparation to Fall czy też zbiór shotów, który sobie powolutku tworzę z inną znajomą. To nie tak, że porzucam tego bloga, po prostu może się przez jakiś dłuższy okres nic nie pojawić. Przerzucam się na pisanie w parach, bo to mnie nie nudzi, a po za tym, moje towarzyszki to naprawdę wspaniałe osoby, z którymi nuda twórcza mi nie grozi (Waruś i Thalio, kocham was) więc... to by było na tyle. Chyba, że ktoś szczególnie chce coś przeczytać, może złożyć mi zamówienie, a napiszę mu frerarda takiego, jakiego będzie chciał : >
xoxo moje gołąbeczki

1 komentarz:

  1. Detonator, no rusz to dupsko i coś wrzuć ej D: ja się staram, piszę nawet, a ty no co, dawaj coś D:

    OdpowiedzUsuń